Z pewnością nieraz stajemy przed dylematem, gdzie rozpocząć poszukiwania markowych ciuchów. Szczęśliwie w dzisiejszych czasach, nie jesteśmy skazani wyłącznie na sklepy stacjonarne. Także nie zawsze zgodnie z zasadami fair play wprowadzana jest polityka sieci sprzedaży wielkich koncernów dotycząca wyprzedaży. Niektórzy polując na tanie markowe ubrania starają się przedsięwziąć częstokroć skomplikowane, czasochłonne taktyki, polegające na ustawicznym monitorowaniu, a to wybranego sklepu internetowego i produktu, a to ciągłej konfrontacji z innymi sprzedawcami w kraju i Europie.
Przeceny ubrań w outletach stacjonarnych oraz wirtualnych
Dobrym sposobem na zaoszczędzenie nieco grosza jest skupienie się na wyprzedażach online, które zwyczajem amerykańskim dotarły także i do Europy. Mowa tu o systemowo przygotowanych promocjach z okazji Walentynek, Black Friday (BF) czy bardzo popularnych za oceanem, tzw. wyprzedażach poświątecznych. Do starych motywów i powodów ściągnięcia uwagi klienta za pomocą obniżek sezonowych lub tematycznych, stratedzy odpowiedzialni za kreowanie poziomu sprzedaży, bardzo szybko dorzucili kolejne. Jak wiemy zaraz za BF pojawił się Cyber Monday, a obniżki cen na sprzęt elektroniczny i tanie markowe ubrania Amerykanie mogli kupować już nawet z powodu Halloween.
Jednakże łatwo zauważyć, iż poza incydentalnymi okazjami do obniżek, instytucja outletu nadal ma się świetnie. Symptomem tego jest choćby taki prosty fakt, iż każda silna marka takowy outlet posiada. I jakkolwiek jeszcze w latach 90`tych skrzętnie ukrywano modele ze starych kolekcji, bowiem obawiano się, iż zostanie to odebrane jako oznaka słabej sprzedaży w danym sezonie, to obecnie bez trudu możemy je znaleźć w zakładkach outletowych znanych, światowych marek. Korzystają one bowiem z – coraz popularniejszej w krajach najbardziej rozwiniętych – filozofii „zero waste” lub tzw. „świadomego prosumeryzmu”. Postawy te zakładają (między innymi, oczywiście), iż lepiej kupować mniej, taniej i rzadziej, a dobrej jakości, markowe ciuchy za grosze. Stąd taka aktywność w outletach stacjonarnych, jak i tych cyfrowych.
Saler.pl – Tylko wyprzedaże – świeny sposób na zaoszczędzenie czasu, nerwów i energii.
Możemy rzecz jasna robić co jakiś czas swoistą „ścieżkę zdrowia” po lokalnym centrum handlowym, aczkolwiek tę dość męczącą i bardziej przypominającą polowanie, praktykę, łatwo jest zastąpić skupieniem się na jednym, dwóch serwisach wyspecjalizowanych w przeszukiwaniu przepastnych czeluści handlowej części Internetu. Zazwyczaj serwisy te oparte są na aplikacji, której robot wyszukiwawczy przeczesuje dokładnie te strony internetowe, które będą w swym skrypcie zawierać takie tematy i hasła, (na przykład „tanie ciuchy markowe” lub „sprzęt agd”), które sprecyzowane zostaną przez nas w trakcie wprowadzania terminów wyszukiwawczych. Tak działa Saler.pl, portal, który pojawił się z pasji do wyprzedaży dobrych markowych produktów i z chęci do ułatwienia i uproszczenia sobie zakupów, zgodnie z zasadą „jak najwięcej w jednym miejscu”. Dzięki temu nie musimy lawirować poprzez mrowie pootwieranych zakładek, konfrontować ceny w kilku porównywarkach, itd. To portal, który współpracuje z poszczególnymi markami odzieżowymi, jak i serwisami typu ANSWEAR. Samą aplikację można z łatwością pobrać i zainstalować w systemach Android i iOS. Na Saler.pl znajdziemy nie tylko oryginalne ubrania tanio, zarówno dla Pań i jak i dla Panów, lecz również możemy przeszukać szeroką ofertę obuwia, biżuterii i kosmetyków.